środa, 28 października 2015

Dzień dobry !

Hi, Hello, Dzień dobry ! 

A więc tak... może kilka słów o mnie. 
Kobieta orkiestra :-) 
Mama, nauczycielka, partnerka, przyjaciółka, studentka, kursantka na prawo jazdy ... a co mi tam ~! 
Permanentnie cierpiąca na brak czasu i natłok pomysłów. 
Postanowiłam pisać bloga, żeby gdzieś dokumentować, opisywać swoją przygodę z nauczaniem szczególnie tych Najmłodszych, bo ta przygoda jest najciekawsza ! 
A zaczęła się od słów ..... "Nigdy nie będę cudzych dzieci uczyć!" 
No i tak właśnie uczę już 6 lat :-) 
Na początku to był sposób na "dorobienie" na studiach, ale po poznaniu pierwszej Małej Uczennicy stało się to tak ogromną pasją, że sama jestem w szoku ! 


Podstawowym Motorkiem który mnie napędza na co dzień są moje prywatne Dzieciątka :-) 7 letni Maksym (Maniuś, chociaż nie znosi kiedy tak mówię) i (prawie) 4 miesięczna Gabrysia :-) 
No i tak... jestem chyba żywym dowodem na to, że (bardzo) młoda Mama wbrew panującym gdzieniegdzie opiniom, da sobie radę ze wszystkim. No bo jak nie ja to kto ? 

Wstawiam zdjęcia moich Milusińskich i zmykam. 
Pa ! 


Taka miłość się nie zdarza.... Jak on ją kocha... jak ona na niego patrzy... 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz